reklama

Indiánsky denník

„O druhej ráno sme sa zobudili - navštívilo nás malé zviera - plch. Hodinu sme ho počúvali, keď narazil do piecky vykríkli sme a prišla Jarka a zapálila nám sviečku. Potom sme zaspali. Dnes už to nehrozí, pretože dnes už spíme v týpí."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Vyzeralo to celkom jednoducho, keď nám Statočný Bizón vysvetľoval ako nespadnúť. Deti si počínali dobre. Ale keď som sa i ja vydriapala hore, všetko sa húpalo a ja som pochopila, prečo musím mať na hlave prilbu. Ale zvládli sme to."  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

„Mery nám najskôr nám prečítala príbeh a potom sme išli napísať scenár. Rozdelili sme si, kto čo bude robiť a kto čo bude hrať. Dospelí sa potom zišli pri ohnisku a už sa to začalo. Príbeh bol o tom, ako sa biele vrany stali čiernymi."  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

„Och. Sú pred nami ďalšie disciplíny. Pomyslela som si, pretože sa mi moc nechcelo. Keď som zbadala prvú disciplínu, hneď ma prešla zlá nálada."  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

„Priateľu, daj sa od wigwamov dolu strminou pozdĺž pastvín, cestou, až k domu Pánov vody. Prejdi okolo a prekroč cestu ohnivých Štvorkolesových tátošov k potoku. Prekroč h suchou nohou a vydaj sa povyše neho chodníkom v hustej tráve. Až prídeš k brodu, nájdeš strážcu..."  

Obrázok blogu

 „Mne sa dnes splnil sen Indiánskeho leta - skúsila som si let na lanovke. Bolo to úplne super!"  

Obrázok blogu

„Strašne som sa tešila! Majka priniesla nádobku so všelijakými hovadinkami a korálkami, každá z nás si mohla vyrobiť koľko chcela párov náušníc. Ja som si vyrobila osem a jedny som dostala."  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

„Na koniec sa chcem s vami o niečo podeliť - bolo mi s vami fantasticky, dúfam, že tí zálesáci a indiáni, čo sa tu z vás stali, z vás nevyprchajú ani v tom „normálnom" živote so sprchou a počítačmi a že nikdy nezaváhate, keď bude treba založiť oheň, zastaviť splašeného koňa alebo sa napiť z prameňa."  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 Podľa denníka Indiánskeho leta (konalo sa na Háji nad Chocholnou 27. 6. - 2. 7.) zapísala Mirka

Outward Bound Slovensko

Outward Bound Slovensko

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občianske združenie Outward Bound Slovensko vzniklo v roku 1993. Čerpá z medzinárodného know-how organizácie Outward Bound, ako aj zo skúseností bývalej československej Prázdninovej školy Lipnice. Poslaním organizácie je prostredníctvom zážitkového učenia stimulovať všestranný rozvoj osobnosti a napomáhať v skvalitňovaní spolupráce medzi ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  zažili smeľudia a myučenie (sa) zážitkomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu